VVD Nuenen

De VVD Nuenen is de partij voor en van Nuenenaren.

De VVD Nuenen is het lokale gezicht van de grootste landelijke partij.

De lokale VVD Nuenen is onderdeel van het VVD Brainport Regio netwerk.
Bij het VVD Brainport Regio netwerk zijn naast Nuenen de lokale VVD afdelingen aangesloten van Aalst-Waalre, Eindhoven, Son&Breugel en Valkenswaard.
Binnen het VVD Brainport Regio Netwerk combineert de VVD Nuenen zowel de lokale als de regionale belangen van de Nuenense VVD. Door uitwisseling en afstemming met de VVD fracties van de aangesloten gemeentes en de gezamenlijke vertegenwoordiging op regionaal en landelijk niveau worden de mogelijkheden optimaal benut.

Binnen de VVD Nuenen is de VVD fractie verantwoordelijk voor de politieke vertegenwoordiging. De lokale bestuurs commissie draagt zorg, als intermediair tussen Nuenen en de VVD Brainport, voor de binding met de Nuenense VVD leden en zorgt tevens voor terugkoppeling met de VVD fractie.

Om onze inbreng daadwerkelijk in acties om te kunnen zetten hebben wij uw stem nodig. Steun ons en wordt lid, samen streven wij naar meer lokale leden en VVD gemeenteraadsleden.

De VVD kan het verschil maken! Met uw steun!

U kunt ons ook financieel steunen via rekening:     NL10ABNA0482160608 tnv Volkspartij voor Vrijheid en Democratie en vermelding Nuenen