OORKONDE VOOR PIET VAN DUN

Oorkonde voor Piet van Dun

Het VVD Brainport Regio Lokaal Netwerk heeft voor Piet van Dun de oorkonde voor VVD Lid van Verdienste aangevraagd. Dit voor zijn bijzondere verdiensten en zijn inzet o.a. voor de VVD Nuenen. Deze oorkonde werd hem overhandigd door Peter van der Harst v/h voorzitter van het VVD Nuenen bestuur. Na het samengaan van de VVD Nuenen met het VVD Brainport Netwerk is Peter voorzitter van de bestuurscommissie namens afdeling Nuenen.

Piet van Dun is al lid van de VVD Nuenen vanaf de oprichting in 1976 en was begin jaren tachtig actief voor de VVD in Nuenen. Sinds zijn pensionering is Piet ook bij andere verenigingen en instellingen actief.

Gedurende twee raadsperiodes was Piet van Dun raadslid namens de VVD Nuenen.

Hij was gedurende bijna 2 bestuursperiodes wethouder van financiƫn voor de gemeente Nuenen c.a. De laatste decennia is Piet lid van de steunfractie en adviseert in die functie de VVD fractie

Daarnaast was Piet van Dun acht jaar lang penningmeester en bestuurslid van de KBO in Nuenen en sinds vijf jaar secretaris/penningmeester bij de voedselbank Nuenen.

Al met al een mooie staat van dienst waarvoor Piet de VVD oorkonde Lid van Verdienste verdient!

De VVD Nuenen c.a. is Piet veel dank verschuldigd!